Latest Tweets:

swagiplier:

HOLY CRAP

the-otaku-club:

komlin:

everllath:

komlin:

i would like to point out that eren was a deceptive little bitch

image

awh look he’s trembling and crying poor kid

but then

HOLY SHIT KILLER MODE

image

in two seconds flat

LIKE YOOOOOO SOMEONE GIVE HIM AN OSCAR

LEO HURRY

image

image

ALWAYS REBLOG

(via the-thug-life-chose-armin)

freshprinceofbutthair:

but like why r there so many names for eren x levi it’s like riren and ereri and rivaere and esteban julio ricardo montoya de la rosa ramirez

(via the-thug-life-chose-armin)

broken-gaydar:

starrygraveyard:

andr3wdost:

nathanieljosephruess:

herfunnyvideos:

lockedinabirdcage:

GUYS I JUST REALIZED WHY PAPER BEATS ROCK OH MY GOD

PAPER SYMBOLIZES WORDS WHICH SYMBOLIZES BRAINS

AND ROCK SYMBOLIZES BRAWN.

BRAINS OVER BRAWN.

MIND OVER MATTER.

PAPER OVER ROCK.

You clever little shit.

then what the fuck does scissors mean

lesbians

what

image

(via tyleroakley)

coyotemation:

kingsleyyy:

foreveralone-lyguy:

dragonyuri1:

now this is what i like to see… if i’m gonna buy some fancy new Strong Product i wanna see it beat the weaker version of itself into total useless garbage…… its called innovation and i’ve never been so happy to be a capitalist…



sometimes i wonder if this website is okay

Noting down that M&M idea for tomorrow. So doing that.

coyotemation:

kingsleyyy:

foreveralone-lyguy:

dragonyuri1:

now this is what i like to see… if i’m gonna buy some fancy new Strong Product i wanna see it beat the weaker version of itself into total useless garbage…… its called innovation and i’ve never been so happy to be a capitalist…

image

sometimes i wonder if this website is okay

Noting down that M&M idea for tomorrow. So doing that.

(Source: weirdnessisgood)

aardwolfpack:

Job 1: Draw 4 different turtles.Job 2: Remember Job 1.

aardwolfpack:

Job 1: Draw 4 different turtles.
Job 2: Remember Job 1.

(via smosh)

coyotemation:

vivzie-pop:

poisonmushroom-org:

dulcetflan:

kanyelujah:

i was expecting the ‘holy f***ing s***, f***ing dinosaurs’ but this was just

i wAS TRYING TO DRINK WATER AND IT WENT UP THE BACK OF MY MOUTH AND OUT OF MY NOSE

I was about to take a sip of my drink, and I couldn’t finish, I was laughing too hard.

And it just gets worse as it keeps going.

this is still my favorite thing.

This managed to turn the scene from one of amazement to disappointment. :v

flaaffy:

ostolero:

0ci0:

anicastes:

Pathetic.

image

(via foxtrot44)

rumbleroars:

avengenerds-assemble:

freakinmi:

I love Marvel movies. 

THIS WHOLE FANDOM IS ON DRUGS

OMG I CAN’T STOP LAUGHING

(via smosh)

anthony-padilla:

chrismoshtime:

plastic-pipes:

chrismoshtime:

perfkoolaid:

chrismoshtime:

when you do the wrong homework


image


when someone asks your crush out


image


when you see the asshole you hate


image


when you lose food battle to a guy with a bowl haircut


image

gold

HOW DID YOU FIND THIS

This dude kind of looks like Shrek when he turns into a human
c:
I like it
c:

OHM Y GOD

WHO BROUGHT THIS BACK

(via smosh)